Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, velice děkuji za zrušení místenek. Jel jsem za stejnou cenu jako ti, co seděli vlakem z Přerova do Prahy. Celou dobu postaval v kravale a smradu v ulicce (3hodiny). Jaky smysl melo zruseni mistenek, kdyz v dobe koronaviru byly preplneny kupecka? To je tak tekze nastavit omezeni pri rezervaci mistenek?
Dosáhli jste toho, ze lidi stejne sedeli v preplnenych kupeckach, zbytek ruzne po chodbe a kdo to nevydrzel tak si sedl na tu spinavou podlahu v ulicce. Zadam kompenzaci, jelikoz nevim, proc bych mel platit 315,- za jizdu v dobytčáku, když lidé za stejnou cenu mohli pohodlně sedět.
Kontakt pro domluvu: Zone_Labs@seznam.cz
sluzba stojici za pendrek
vraceni jizdneho
|
Tweet |
„Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.