Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4235Upomínka za úhradu neobjednané a neobržené, navíc společností nijak nekonkretizované zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2014, před 10 lety

Jiří Krátký

Znění stížnosti

Dobrý den,
obdržel jsem upomínku, že jsem neuhradil cosi, co jsem si neobjednal, ani neobdržel, na adresu, na které se nezdržuji. Upomínka je od společnosti Westerfield Int. AG, název čehosi je uveden GS Woman Start (podotýkám, že jsem muž). Navíc žádný balíček jsem ani nemohl obdržet, protože se na adrese nezdržuji a žádnou vyžádanou poštu si nenechávám posílat na tuto adresu,kdybych si něco chtěl objednat, objednám si to na současnou adresu. Na tuto adresu jsem zašel náhodou a v domě ležela tato upomínka. Dle upomínky je cena 0,- Kč ale účtují si poštovné a poplatek za prodlení v celkové výši 208,- Kč. Chtěl bych tento omyl vyřídit osobně, bohužel společnost má na upomínce uveden pouze PO Box, telefon nikdo nezvedá a pokud bych posílal doporučený dopis, musel bych uvést svou současnou adresu, což pochopitelné za této situace nechci. Internetové stránky společnosti jsem nenašel. Nevím, jakým způsobem tento omyl vyřešit.


Požadované řešení

Žádám, aby společnost písemně stornovala tuto upomínku a již nic mi neposílala, takovéto služby nevyužívám a ani v budoucnu nebudu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 12:42, před 10 lety

Spotřebitel by si měl být skutečně jistý, že žádnou objednávku vůči zmíněnému subjektu neučinil. Na druhou stranu, pokud by společnost chtěla vymáhat předmětnou částku, musela by v soudním řízení prokázat právní titul (tedy objednávku) a skutečnost, že zboží spotřebiteli dodala. Z naší poradenské činnosti je nám známo, že se na uvedené číslo lze dovolat a v případě, kdy spotřebitel společnost upozorní na skutečnost, že si hovor zaznamenává, problém se dá vyřešit.
Internetové stránky společnosti jsou k dispozici zde: http://westerfield.ch/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 14:30, před 10 lety

Společnost se nám bohužel nepodařilo konaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.