Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
obdržel jsem upomínku, že jsem neuhradil cosi, co jsem si neobjednal, ani neobdržel, na adresu, na které se nezdržuji. Upomínka je od společnosti Westerfield Int. AG, název čehosi je uveden GS Woman Start (podotýkám, že jsem muž). Navíc žádný balíček jsem ani nemohl obdržet, protože se na adrese nezdržuji a žádnou vyžádanou poštu si nenechávám posílat na tuto adresu,kdybych si něco chtěl objednat, objednám si to na současnou adresu. Na tuto adresu jsem zašel náhodou a v domě ležela tato upomínka. Dle upomínky je cena 0,- Kč ale účtují si poštovné a poplatek za prodlení v celkové výši 208,- Kč. Chtěl bych tento omyl vyřídit osobně, bohužel společnost má na upomínce uveden pouze PO Box, telefon nikdo nezvedá a pokud bych posílal doporučený dopis, musel bych uvést svou současnou adresu, což pochopitelné za této situace nechci. Internetové stránky společnosti jsem nenašel. Nevím, jakým způsobem tento omyl vyřešit.
Žádám, aby společnost písemně stornovala tuto upomínku a již nic mi neposílala, takovéto služby nevyužívám a ani v budoucnu nebudu.
|
Tweet |
Spotřebitel by si měl být skutečně jistý, že žádnou objednávku vůči zmíněnému subjektu neučinil. Na druhou stranu, pokud by společnost chtěla vymáhat předmětnou částku, musela by v soudním řízení prokázat právní titul (tedy objednávku) a skutečnost, že zboží spotřebiteli dodala. Z naší poradenské činnosti je nám známo, že se na uvedené číslo lze dovolat a v případě, kdy spotřebitel společnost upozorní na skutečnost, že si hovor zaznamenává, problém se dá vyřešit.
Internetové stránky společnosti jsou k dispozici zde: http://westerfield.ch/.
Společnost se nám bohužel nepodařilo konaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.