Společnost


Veronika Lencová

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42350Nevrácení peněz za neuskutečněný kurz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2020, před 5 lety

Kristýna Machová

Znění stížnosti

U paní jsem měla objednaný kurz, který se nakonec nekonal. Paní jsem psala žádost o vrácení peněz. Protože moje emaily ignorovala, kontaktovala jsem jí telefonicky, kdy přislíbila, že pošle návrh řešení. Nic se samozřejmě nedělo. Kontaktovala jsem jí opakovaně, ale stále mě ignoruje. Peníze dosud neposlala. Řeším s ní od 20.3.


Produkt

Kurz výroby sýra v ceně 1500,-


Požadované řešení

Vrácení celé částky za neuskutečněný kurz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2020 09:27, před 5 lety

Obecně podle zákona platí, že spotřebitel má právo žádat o vrácení peněz, když se akce či kurz neuskuteční, protože jinak by se jednalo o bezdůvodné obohacení na straně pořadatele. Spotřebitel by dokonce mohl chtít i zaplacení úroků z prodlení, jestliže podnikatel s vrácením peněz otálí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2020 20:59, před 5 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.