Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U paní jsem měla objednaný kurz, který se nakonec nekonal. Paní jsem psala žádost o vrácení peněz. Protože moje emaily ignorovala, kontaktovala jsem jí telefonicky, kdy přislíbila, že pošle návrh řešení. Nic se samozřejmě nedělo. Kontaktovala jsem jí opakovaně, ale stále mě ignoruje. Peníze dosud neposlala. Řeším s ní od 20.3.
Kurz výroby sýra v ceně 1500,-
Vrácení celé částky za neuskutečněný kurz.
|
Tweet |
Obecně podle zákona platí, že spotřebitel má právo žádat o vrácení peněz, když se akce či kurz neuskuteční, protože jinak by se jednalo o bezdůvodné obohacení na straně pořadatele. Spotřebitel by dokonce mohl chtít i zaplacení úroků z prodlení, jestliže podnikatel s vrácením peněz otálí.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.