Společnost


Tristera s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42358Neoprávněný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2020, před 5 lety

Luděk Kurečka

Znění stížnosti

Dne 14.5.2019 jsem uzavřel roční smlouvu o členství s Vita Sana Clubem společnosti Tristera s.r.o. Podle uzavřené smlouvy mi členství vypršelo 13.5.2020 po řádně podané výpovědi měsíc předem. 13.3.2020 by nucen klub zavřít vlivem vládních opatření proti koronaviru. Bylo mi nabídnuto odložení placení měsíčního poplatku po dobu uzavření klubu ale já trval na ukončení smlouvy ke dni 13.5.2020. Aby mi členství ukončili v řádně dohodnuté době musel jsem doplatit 2x 2690,- Kč za dva měsíce kdy bylo zavřeno.


Požadované řešení

Jelikož za vládní opatření která vedla k uzavření klubu nemůže ani jedna strana navrhuji vrátit jednu měsíční platbu. Tak to bude spravedlivé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2020 14:18, před 5 lety

Takzvaná vyšší moc je relevantní pouze pro náhradu škody (viz § 2913 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V situaci, kdy z důvodu mimořádné situace nebylo možné poskytnout službu, která byla uhrazena, se jedná o bezdůvodné obohacení - společnost tedy má peníze od spotřebitele, ale bez právního důvodu. Povinnost vydat bezdůvodné obohacení stanoví § 2991 odst. 1 občanského zákoníku.

Z pohledu práva by tedy společnost měla správně vydat všechny platby za dobu, kdy službu nebylo možné poskytnout, proto se návrh spotřebitele rozdělit si následky mimořádné situace "půl na půl" jeví jako nanejvýš rozumný a vhodný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 21:36, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.