Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, jedná se konkrétně o prodejnu na Jeremenkové ulici v Ostravě Vítkovicích. Prodejna je opravdu špatně zásobena. Vitrína s jogurty mléčných výrobky je věčně prázdná, zboží je špatně oceněné a čerstvé pečivo se míchá s pečivem které se předešlý den neprodalo. A zboží které je v akci se do prodeje snad ani nedostane.
Zlepšení zásobování
|
Tweet |
Rozsah nabízeného sortimentu zboží je čistě na uvážení společnosti. Záleží tedy na společnosti, jaký přístup k zákazníkům zvolí. Společnost by však měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny. Je tedy vhodné zaslat společnosti podnět s Vašimi připomínkami, aby měla společnost zpětnou vazbu.
Co se týče špatného ocenění zboží: Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitelku o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Co se týče prodeje pečiva, pak platí, že nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.