Společnost


SALFA a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4236Neúplná dodávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2014, před 10 lety

Libuše Ing. Strakošová

Znění stížnosti

Dobrý den,objednala jsem si Müllerovy pastilky 36 ks za 85,00 Kč. Vyobrazená i dodaná krabička má popis 36 pastilek + 6gratis od výrobce.Těch 6 pastilek gratis jsem v krabičce marně hledala.Na můj e-mailový dotaz, proč krabička neobsahuje 36+6 pastilek,mi paní D.L. odpověděla: "Vybrala jste si M.pastilky 36 ks, nikoliv 36+6 zdarma. Chyba je v našem obrázku,který je však jen ilustrativní.Pokud by bylo něco zdarma, bylo by to napsáno i v nadpisu výrobku.Pokud výrobek nechcete, můžete nám ho vrátit na lékárnu." Domnívám se, že tím pádem je obrázek pro zákazníka zavádějící.Navíc krabička, která mi došla domů, je stejná jako ilustrativní obrázek, t.j. 36ks+6ks gratis, píše výrobce. Domnívám se,že někdo prostě těch 6ks z krabičky vytáhnul.Těch 6ks dává navíc výrobce, ne lékárna. Ještě jsem se s tím nesetkala a s jejich zdůvodněním prostě nesouhlasím. Nevím, proč bych výrobek měla posílat zpátky,kdybych ho nechtěla, nebudu ho objednávat. Chtěla bych znát Váš názor, zda lékárna postupovala správně. Nejedná se mi o těch 6 pastilek, ale o princip. Mohu poskytnout jak e-mailovou korespondenci, tak ofocenou stránku jejich internetové nabídky. Děkuji Strakošová Libuše


Produkt

Müllerovy pastilky 36 ks+ 6 ks gratis se šalvějí a vitamínem C (Dr.Müller Pharma)


Požadované řešení

Nechci, aby to vypadalo, že si chci jen postěžovat. Nemíním ale dle návrhu sLékárny vracet výrobek. Chci zjistit, zda v uvedené lékárně vytahují z krabiček pastilky, které dává výrobce gratis. S jejich vysvětlením bych se ztotožnila, kdyby na dodané krabičce nebylo těch 6 pastilek gratis uvedeno. V opačném případě se domnívám, že se jedná o krádež a zavádění zákazníka v omyl. Proto nechci, aby se v budoucnu tento případ opakoval a aby si dodavatel myslel, že si k zákazníkovi může dovolit, co ho napadne.
S pozdravem a přáním pěkného dne.
Vaše Strakošová Libuše


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 13:07, před 10 lety

Pokud je takové označení uvedeno na obalu výrobku, mohou být naplněny znaky nekalé obchodní praktiky. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Nekalé jsou zejména klamavé a agresivní obchodní praktiky. Obchodní praktika je klamavá, je-li při ní užit nepravdivý údaj.
Spořebitelka může dát podnět k prošetření situace dozorovému orgánu. Pokud se jedná o doplněk stravy, dozorovým orgánem je Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Dozor na úseku léčiv provádí Státní ústav pro kontrolu léčiv.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 14:11, před 10 lety

Společnost SALFA a.s. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.