Společnost


Ing. Ladislav Jarý

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42360Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2020, před 5 lety

Rostislav Jež

Znění stížnosti

Dobrý den.V létě 2018 jsem s 4. člennou rodinou absolvoval dovolenou v Chorvatsku hotel Delfín v ceně cca 35000,-. Přímo v komplexu areálu probíhaly stavební práce na dětském brouzdališti, hned vedle bazénu, odděleno plotem a plachtou. Z těchto prací byl celý den (včetně SO, NE cca od 7.00-16)hluk, prach...Dále byl malý pokoj po rozložení přistýlky tak 30cm na průchod k balkonu.Na místě probíhal denně animační program, hlasitá hudba do půlnoci. Na toto všechno jsem upozornil delegátku, ale ta s tím nic nemohla dělat.Po příjezdu jsem sepsal reklamaci, neuznána. Řešeno přes ČOI také neuznali, ale dají mi 1500 Kč. I když jsem poukázal na Frankfurtskou tabulku, tak se mi vysmáli,že je to pro Němce.Dle ní by byla sleva pokoj 5-10%, hluk den 5-25%, hluk noc 10-40%. Děkuji moc za radu i případně, kde se mám obrátit a jak postupovat. Hezký den s pozdravem Bc. Jež


Produkt

rezervační číslo 6063 a 6061


Požadované řešení

Adekvátní sleva z ceny nevydařené dovolené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2020 09:14, před 5 lety

Frankfurtská tabulka slev je nástrojem vydaným Zemským soudem ve Frankfurtu nad Mohanem již v roce 1985, který následně pronikl i do praxe jiných zemí.

U nás Frankfurtská tabulka závazná není, v případě, že se spotřebitel rozhodne zájezd reklamovat však slouží jako orientační pomůcka pro vyčíslování svých nároků. Cestovní kancelář totiž odpovídá zákazníkovi za porušení závazků vyplývajících z uzavřené cestovní smlouvy bez ohledu na to, zda tyto závazky mají být splněny cestovní kanceláří nebo jinými dodavateli služeb cestovního ruchu poskytovaných v rámci zájezdu. K reklamaci musí být doloženy podklady, které prokazují výše uvedené vady zájezdu. Fotografie či video obecně spadají mezi důkazní prostředky.

V řešení případného sporu je možné pokračovat v občanskoprávním řízení. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 12:58, před 5 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.