Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#42361Porušuje GDPR

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2020, před 5 lety

Pavel Severa

Znění stížnosti

Firma i bez našeho souhlasu nadále zasílá reklamní dopisy s "extra" výhodnou nabídkou. Uvnitř obálky malým písmem - ihned se zavazujete odebíráním dalších mincí za plnou cenu...
Velmi mě mrzí, že tato firma má schválně sídlo v zahraničí a ČR ji nemůže zrušit činnost a nebo ji dostatečně pokutovat. Stačí si přečíst ostatní recence a všem musí být jasné, jak firma funguje.
Ignorují vratky dopisů a otravují s dalšími.


Produkt

Nevyužitý dobropis


Požadované řešení

zasílání dopisů lidem kteří k tomu dali souhlas. Nevím kde sebrali databázi důchodců, ale jejich cílení zásilek je až podezřelé


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 11:26, před 5 lety

Pokud byl závazek mezi společností a spotřebitelem zrušen, může spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2020 10:26, před 5 lety

Místo: Plzeň
Datum: 26.6.2020
Zákaznické číslo: 1404334



Vážený pane Severo,

srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.

Jak uvádí Dtest výše, musí být zažádáno o vyřazení osobních údajů z databáze, což jste do dnešního dne u nás neprovedl a proto Vám byly zasílány nabídky.

Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.

Mějte prosím pochopení, že všechny písemné nabídky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek .

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 13:00, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 11:39, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.