Společnost


Krytoland s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42362Dorazilo jiné zboží, firma nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2020, před 5 lety

Tereza Czesany Dvořáková

Znění stížnosti

Hezký den,
na začátku dubna 2020 jsem si objednala 3 výrobky na e-shopu krytoland.cz. Bohužel jsem si včas nevšimla, že nejde o reálný e-shop, ale firmu, která jen přeobjednává z Číny zboží, které ve skutečnosti nemá na skladě.
První věc - obal na mobil - dorazil asi po 7 týdnech. Měl jiný design, než byl objednán, ale akceptovali jsem ho a dcera ho používá.
Dne 8.5.2020 jsem reklamovala e-mailem, že zbytek objednávky nedorazil. Dodnes nikdo nereagoval.
Druhá zásilka dorazila 14.5.2020, tedy dávno po dodací lhůtě. Obě tvrzená skla jsou na jiné přístroje, než jsme objednávali, tudíž jsou pro nás nepoužitelná.
Do společnosti se nelze dovolat. Hlasová schránka mobilu je plná. Na e-maily mi už týden nikdo neodpověděl. Chci se poradit, jak mám v této situaci postupovat. Mám poslat zboží na adresu dodavatele, ačkoliv si vůbec nejsem jista seriózností společnosti? Nekomplikuji situaci tím, že budu reklamovat jen část objednávky? Doporučená zásilka bude poměrně drahá a já ani nevím, jestli ji někdo přijme...
Předem díky za radu.


Produkt

Tvrzená skla na mobilní telefony Honor 8A a Asus Zenfone M1


Požadované řešení

Vrácení zboží a peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 11:21, před 5 lety

Pokud nemá věc vlastnosti, které byly sjednány (nebo jde dokonce o zcela jiné zboží), jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat i přiměřenou slevu.

Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Prodávající je dle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Pokud podnikatel nepřijme reklamaci nebo nevydá výše popsané dokumenty, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Prodávající je tedy povinen zboží k reklamaci přijmout, vystavit o tom reklamační protokol a reklamaci vyřídit. Vyřízením se rozumí buď uznání vady a vyřízením reklamace, nebo její zamítnutí - o obojím je prodávající rovněž povinen vydat protokol.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 15:22, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.