Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Nakupovala jsem včera tj. 14.5.2020 v Brně tesco Heršpicích a paní prodavačka mi naúčtovala místo 1ks, 20ks kabanosků chilli, tudíž jsem přišla o 511kč. A nenaúčtovala mi 20ks rohlíků. Nejsem místní obyvatel, všimla jsem si toho až doma. Na info lince mi paní dala číslo na danou prodejnu. Když jsem volala několikrát na prodejnu, nikdo mi to nezvedal! Do Brna to mám 50km.
Kabanoski Chilli 50g
Chtěla bych vrátit peníze, za zboží které jsem v košíku vůbec neměla.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží u pokladny a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.