Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42363Neoprávněně naúčtováno víc kusů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2020, před 5 lety

Iveta Krčmová

Znění stížnosti

Nakupovala jsem včera tj. 14.5.2020 v Brně tesco Heršpicích a paní prodavačka mi naúčtovala místo 1ks, 20ks kabanosků chilli, tudíž jsem přišla o 511kč. A nenaúčtovala mi 20ks rohlíků. Nejsem místní obyvatel, všimla jsem si toho až doma. Na info lince mi paní dala číslo na danou prodejnu. Když jsem volala několikrát na prodejnu, nikdo mi to nezvedal! Do Brna to mám 50km.


Produkt

Kabanoski Chilli 50g


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze, za zboží které jsem v košíku vůbec neměla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 11:31, před 5 lety

V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží u pokladny a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 21:26, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.