Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#42365Neschopnost vysvětlit položky ve faktuře, neuznání chyby z jejich strany

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2020, před 5 lety

Julie Gebauerová

Znění stížnosti

mKaždý měsíc mám se společností T-Mobile problém neustále vyvolávám a nejsou schopni můj problém řešit když jsem volala Měsíc zpět bylo mi řečeno že mi vystaví nový splátkový kalendář na vysokou částku kterou u nich mám, měsíc se nic nedělo a předevčírem jsem se dozvěděla , že mi ho zaslali na adresu kde ani nebydlím a změnu u nich mám dávno hlášenou!!
Včera jsem volala s pracovníkem call centra mladík byl arogantní, povrchní a nic semnou nechtěl řešit, a to nemluvím o pokutách které jsem platila a neustále tam naskakují další a další a opět byli zasílány na adresu, kde se nevyskytuji a ani neodebírám službu!
Jsem dlouhodobý zákazník, nemám tarif za 400 ale dohromady služby za 2,700 kč a každý měsíc řeším problém, nemít u nich telefon na splátky už bych u nich nebyla, a přešla jinam!


Produkt

Tarif, služby


Požadované řešení

Kompenzace částky kterou tam mám a uznání chyby ze strany operátora


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2020 13:56, před 5 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Přesto připojíme alespoň obecné vyjádření.

Ze stížnosti není zcela patrné, v čem problém, který je předmětem sporu mezi spotřebitelem a společností, spočívá. Lze proto uvést nanejvýš obecné stanovisko. Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.