Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#42366Nedoručení invalidního důchodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2020, před 5 lety

Věra Kotalová Ing.

Znění stížnosti

Jsem poživatelkou invalidního důchodu III. stupně. Ten je mi pravidelně doručován do vlastních rukou poštovní doručovatelkou vždy 14. dne v měsíci na adresu mého trvalého pobytu. Bohužel 14. května 2020, kdy jsem se odpoledne zeptala naší listonošky, proč mi důchod nenese, dozvěděla jsem se, že mi důchod přiveze kurýr České pošty. Čekala jsem až do půlnoci, ale nepřijel. Dnes, 15.5.2020 opět žádné peníze, žádná zpráva. Bydlím v Ostravě -Petřkovicích, tj. Ostrava 29, Údolní 293/34. Mé jméno je Ing. Věra Kotalová. Dne 15.5.2020 jsem provolala hodně peněz, když jsem se chtěla dopátrat mého důchodu. Nikdo mi nebyl schopen podat informaci, co se vlastně stalo a kde důchod je.


Produkt

Doručení invalidního důchodu do vlastních rukou důchodci na adrese trvalého bydliště


Požadované řešení

Promptní doručení mého inv. důchodu, omluva, eventuelně poskytnutí propagačního předmětu České pošty jako. omluvu za nepříjemnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 09:33, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.