Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4237Nedoručení balíku do ruky následující den

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2014, před 10 lety

David Loužil

Znění stížnosti

Balíček pod označením DR0079718382X nebyl doručen následující den. Podání proběhlo na poště Pardubice 4 21.8.2014 a balíček byl doručován a dodán až 25.8.2014. Tuto skutečnost jsem reklamoval na poště a byl mě vrácen rozdíl 31,-Kč.


Požadované řešení

Bohužel s tímto nemohu souhlasit a za doručení po těchto dnech požaduji vrácení celé částky zaplacené za poštovné. Stálo mě to hodně úsilí, přemluvit adresáta o odběr zásilky, která byla určena na víkend jako dárek, který nebyl dodán.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2014 14:20, před 10 lety

Při pozdním dodání zásilky, vrátí pošta z uhrazené ceny částku podle ceníku platného v den podání zásilky.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.