Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.12.2019 jsem si u společnosti Krytoland s.r.o. objednal a zaplatil obal na telefon, který mi nabyl dodán. Ve dnech 8.2., 15.5. a 21.4. jsem emailem požadoval vrácení zaplacené částky. Společnost na tyto výzva nikterak nereagovala.
Obal na telefon Huawei P7
Vrácení zaplacené částky.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží (spotřebitel může tohoto svého práva využít i před dodáním zboží), má prodávající povinnost vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak prodávající neučiní, má spotřebitel právo navíc žádat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.