Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#42373Neuznaná reklamace služeb na slevomat.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2020, před 5 lety

Pavel Broukal

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 10.5.2020 jsem zakoupil na portálu slevomat.cz voucher za 499 Kč na firmu Wash Cars, který sliboval
"V ceně
Servis klimatizace

Čištění
Přefiltrování starého chladiva a vrácení zpět do systému
Doplnění klimatizace chladivem R134a (za příplatek)
Odsátí starého chladiva a oleje
Vakuový test těsnosti
Vyčištění systému
Ozonová dezinfekce interiéru jako dárek

Podmínky uplatnění
Rezervace: zavolejte předem na tel. 601 601 062, zároveň uveďte kód voucheru.‬
Vozidlo přistavené mezi 8:00 až 10:00 si vyzvednete v 18:00 (případně dle domluvy).
Příplatky
Doplnění klimatizace:
3 Kč/g média
10 Kč/g klimatizačního oleje
Za rok unikne z klimatizace průměrně 10 % média (průměrná nádrž má objem 560 g), doplňuje se tak cca 56 g (cena cca 112 Kč)
Mytí a čištění většího vozidla (MPV, SUV, PickUp, dodávka): 300 Kč
Čištění velmi znečištěného vozidla (chlupy od domácích mazlíčků, dlouhodobě neudržovaný interiér): 200 Kč
Vysušení interiéru po tepování: 200 Kč
Storno podmínky
Rezervaci je možné změnit alespoň 12 hod. předem, jinak voucher propadá."

Už v tom příkladu je jasné, že je to jasná lež, protože v příkladu hovoří o 2Kč/g média a příplatek je 3Kč/g média.

12.5. 2020 Jsem voucher využil a nechal si vyčistit a doplnit klimatizaci. Firma si naúčtovala 1090 Kč navíc k voucheru (270g média x 3Kč + 28g oleje x 10). O oleji například v informativním příkladu vůbec nic nepíší. I když v reklamě hovořila o několika korunách. Navíc jsem doma zjistil, že do mé nádrže se vejde 550 g média, takže mi jí podle protokolu přeplnili médiem. Mimochodem jsem nebyl jen necelé dva roky a v minulém servisu mi doplňovali na 500 g média, takže únik byl ca 90g/rok, což není nějak děravá klimatizace)

Psal jsem slevomatu.cz, který hovoří o garanci služeb, bylo mi řečeno, ať si problém řeším přímo se servisem, že oni nemůžou nic dělat. Žádnou kompenzaci za svůj voucher mi nedali a řekli, že si za službami stojí a zcela zavádějící reklamu na svých stránkách nadále inzerují.

https://www.slevomat.cz/akce/1630976-servis-klimatizace-i-rucni-cisteni-vozidla?matchingVariants=5208364-5208408-5208410-5208412&filtersHash=e822a5&position=2

Nemám důvěru svěřit svoje auto znovu této firmě, protože nedůvěřuji jejich pracovníkům. Věřil jsem firmě slevomat a žádal po nich kompenzaci, jak popisují. Tím povídáním o garanci služeb vzbuzují dojem solidnosti.

S pozdravem,

Pavel B.


Požadované řešení

Vrátit mi 499 Kč za voucher a stáhnout nebo minimálně předělat klamavou reklamu na svých stránkách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2020 10:01, před 5 lety

Jelikož nabídka již není na slevovém portálu aktivní a nelze ověřit její znění, můžeme vycházet pouze z obsahu stížnosti.

V bodě "Příplatky" spotřebitel uvádí, že co se týče doplnění klimatizace, je stanoveno na 3,- Kč za 1 gram klimatizačního média, resp. 10,- Kč za gram klimatizačního oleje. Ze stížnosti nevyplývá, na jaký "informativní příklad" spotřebitel níže ve stížnosti odkazuje, zda byl tento informativní příklad byl součástí závazné nabídky, atp. Pokud by byla součástí původního smluvního ujednání určitá garance ceny (např. 2,- KČ/g), pak je prodejce povinen toto ujednání respektovat. To však z obsahu stížnosti nelze s jistotou dovodit.

Co se týče přeplnění a případného poškození platí, že ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy.

Společnost Slevomat.cz, s.r.o. podle svých obchodních podmínek vystupuje pouze jako zprostředkovatel uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a servisem, ve kterém má oprava, resp. údržba vozidla, proběhnout. Výpočet kupní ceny a přeplnění nádrže je tedy třeba reklamovat přímo u servisu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vzhledem k tomu, že z obsahu stížnosti nebylo možné zcela jistě dovodit, jaký byl přesný skutkový stav, není tudíž ani naše stanovisko zcela vyčerpávající. Proto pro další informace odkazujeme spotřebitele též na naši bezplatnou právní poradnu, dostupnou na 299 149 009 (Po-Pá 9-17 hod.), kde bude moci skutkový stav blíže specifikovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 21:35, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.