Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes mi byla doručena zásilka z eshopu Lidlu č. 40198015005, která nebyla dopředu vůbec avizovaná Lidlem ani PPL, přesto že byla převzatá již 14.5. dopoledne, zavolal mi řidič 15.5. ve 12.22 se slovy "máte tu zásilku". Bydlíme 50m od hlavní silnice a pán zastavil na hlavní a ještě si zatroubil, asi abych popoběhla. Když jsem mu řekla, že mohl zajet až k bráně, opáčil mi, že si nebude ničit kola (asi neumí jezdit) - pošta k nám zajíždí bez problémů každý den a my též bez problémů na hlavní vyjíždíme. Zaplacené doručení má na číslo popisné. Nevím, co by se zásilkou dělal, kdybych nebyla doma. Proč mi nedal vědět, když zásilku převzal, kdy bude doručena? Od Lidlu jsem taktéž neměla žádné upozornění. Skutečně "služby" hrůza!!!!!! Příště si raději zboží neobjednám, než bych si nechala doručit od Vás.
Měli by být řidiči zopakovány základy slušného chování a jeho povinnosti.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.