Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42376Nedodržení povinnosti doručení a arogantnost řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2020, před 5 lety

Libuše Sikáčková

Znění stížnosti

Dnes mi byla doručena zásilka z eshopu Lidlu č. 40198015005, která nebyla dopředu vůbec avizovaná Lidlem ani PPL, přesto že byla převzatá již 14.5. dopoledne, zavolal mi řidič 15.5. ve 12.22 se slovy "máte tu zásilku". Bydlíme 50m od hlavní silnice a pán zastavil na hlavní a ještě si zatroubil, asi abych popoběhla. Když jsem mu řekla, že mohl zajet až k bráně, opáčil mi, že si nebude ničit kola (asi neumí jezdit) - pošta k nám zajíždí bez problémů každý den a my též bez problémů na hlavní vyjíždíme. Zaplacené doručení má na číslo popisné. Nevím, co by se zásilkou dělal, kdybych nebyla doma. Proč mi nedal vědět, když zásilku převzal, kdy bude doručena? Od Lidlu jsem taktéž neměla žádné upozornění. Skutečně "služby" hrůza!!!!!! Příště si raději zboží neobjednám, než bych si nechala doručit od Vás.


Požadované řešení

Měli by být řidiči zopakovány základy slušného chování a jeho povinnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 21:00, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 21:24, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.