Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#42377Zapáchající kuřecí maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2020, před 5 lety

Bara Zlatohlavková

Znění stížnosti

14.5 jsem zakoupila balíček Kuřecí prsní a stehenní řízky mix, datum spotřeby 20.5.Lidl Praha 4 Tempo. Libil se mi nápad kombinace, protože ne každý má rád suché prsní řízky, ovšem jen do té doby než jsem je otevřela. Velice vtipný mi přijde napis:Řezníkova čerstvá porce. Stehenní řízky smrděly až se zvedal žaludek, evidentně bylo potřeba se jich zbavit a tak se zkombinovaly s prsními řízky. Už vím, že v Lidlu balíčkované maso ne.


Produkt

Kuřecí mix řízky


Požadované řešení

Bezchybné zboží, abych se v Lidlu nebála něco koupit. A ano, chci si jen postěžovat, protože se mi takové jednání nelíbí. Důsledky si vyvoďte sami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2020 15:38, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2020 17:12, před 5 lety

Dobrý den, paní Zlatohlavková,

je nám líto, že jste zakoupila maso, které bylo zkažené. Balení mělo zřejmě někde malou, okem nepatrnou dírku, díky které se maso rychleji zkazilo.

Takové maso můžete samozřejmě zanést zpět do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze. Děkujeme rovněž za upozornění a přejeme pěkný večer. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 12:05, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 09:34, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.