Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.5.2020 v 19,42 hod mi přišla na mobil uvitaci sms od "Mobil4fun"'se sdělením, že týdenní předplatné za jejich služby činí 99,- Kč a zrušení je možné na adrese https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz/unsubstribe links,420255786511. Ve stejné minutě(tj19,42) mi přišla sms od meho mobilního operátora 02CZ, že jsem právě odsouhlasila platbu pro Content for Mobile ve výši 99,- Kč za předplatné.( Nevím vůbec dosud jaké služby tato společnost poskytuje). Okamžitě jsem ve svém telefonu potvrdila unsubstribe. Na uvedené telefonní číslo jsem se bala zavolat. Současně jsem kontaktovala operátora 02 s tím, že chci pozastavit proplacení platby 99,kc. Pracovnice operátora, které jsem vylíčila situaci mi řekla, že platbu zastavit nelze a že mám v aplikaci mobilu zrušit Mobil4fun. V aplikaci mobilu jsem Mobile4fun nenasla,což jsem byla ráda.Z neznámých důvodu mi další den přišla sms od O2, kde mi sdělovali kod pro přihlášení do nastavení plateb přes internet. Takové nastaveni plateb přes internet zásadně nechci.
Dnes , tj 14.5., ještě před vypršením lhůty dalšího týdne, jsem zavolala opět na linku 02 a zablokovala veškeré platby jak z mobilního telefonu tak z internetu.
Viz popis stížnosti
Žádám o vrácení neoprávněné stržene platby 99,-kc z mého účtu O2 dne 8.5.2020. Dále a hlavně žádám o zrušení předplatného, které jsem si neobjednala ani jsem ho nikdy nevyuzila , zrušení registrace a vymazání osobních údajů z databáze.
Prosím společnost o zaslání potvrzení o zrušení veškerých výše zmíněných věci.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.