Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42378Neoprávněné naúčtovány poplatek za službu, kterou jsem si nikde neobjednala ani nepotvrdila

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2020, před 5 lety

Pavla Opletalva

Znění stížnosti

Dne 8.5.2020 v 19,42 hod mi přišla na mobil uvitaci sms od "Mobil4fun"'se sdělením, že týdenní předplatné za jejich služby činí 99,- Kč a zrušení je možné na adrese https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz/unsubstribe links,420255786511. Ve stejné minutě(tj19,42) mi přišla sms od meho mobilního operátora 02CZ, že jsem právě odsouhlasila platbu pro Content for Mobile ve výši 99,- Kč za předplatné.( Nevím vůbec dosud jaké služby tato společnost poskytuje). Okamžitě jsem ve svém telefonu potvrdila unsubstribe. Na uvedené telefonní číslo jsem se bala zavolat. Současně jsem kontaktovala operátora 02 s tím, že chci pozastavit proplacení platby 99,kc. Pracovnice operátora, které jsem vylíčila situaci mi řekla, že platbu zastavit nelze a že mám v aplikaci mobilu zrušit Mobil4fun. V aplikaci mobilu jsem Mobile4fun nenasla,což jsem byla ráda.Z neznámých důvodu mi další den přišla sms od O2, kde mi sdělovali kod pro přihlášení do nastavení plateb přes internet. Takové nastaveni plateb přes internet zásadně nechci.
Dnes , tj 14.5., ještě před vypršením lhůty dalšího týdne, jsem zavolala opět na linku 02 a zablokovala veškeré platby jak z mobilního telefonu tak z internetu.


Produkt

Viz popis stížnosti


Požadované řešení

Žádám o vrácení neoprávněné stržene platby 99,-kc z mého účtu O2 dne 8.5.2020. Dále a hlavně žádám o zrušení předplatného, které jsem si neobjednala ani jsem ho nikdy nevyuzila , zrušení registrace a vymazání osobních údajů z databáze.
Prosím společnost o zaslání potvrzení o zrušení veškerých výše zmíněných věci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 07:50, před 5 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 17:23, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.