Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v prosinci roku 2013 jsem zakoupila mobilní telefon u firmy nejlevnejsimobily24.cz Ostrava-Poruba. U telefonu se hned od začátku vyskytovaly vady. 1x jinou a 3x stejnou závadu jsem reklamovala a všechny reklamace mi byly od prodejce uznány. Pokaždé byl telefon dle protokolu opraven. Při 3. i 4. reklamaci jsem do reklamačního protokolu uvedla žádost o vrácení peněz a přiložila dokument s žádostí o odstoupení.
Bohužel, moje žádost byla zamítnuta. Prodejce tvrdí, že dle servisu byla každá závada jiná, ale zprávy ze servisu mi odmítají poskytnout. V reklamačních protokolech je vždy uveden pouze způsob opravy, nikoliv příčina.
V současné době se mnou prodejce nekomunikuje, pokládá telefon, na emaily neodpovídá. Po 4. reklamaci a následné opravě jsem odmítla balík s telefonem převzít. Nemám tedy ani telefon, ani peníze a stále trvám na odstoupení. Naši komunikaci po emailu, stejně jako reklamační protokoly s vyjádřením servisu mohu poskytnout.
Dovoluji si uvést skutečnost, že kontaktní osoba či majitel firmy pan Pavel Cigánek vlastní ještě další dva eshopy (mobilyporuba.cz a topmobil24.cz). Měla jsem snahu se rozumně a slušně domluvit.
Předem děkuji, Ivana M.
mobilní telefon NOKIA E52 silver, výrobní číslo 357880044148819
Odstoupení od smlouvy a vrácení finanční částky
|
Tweet |
Příčina závady není podstatná. O stejné vadě lze hovořit za situace, že vada má stejné projevy ve vlastnostech věci. Není podstatné, jakým způsobem byla vada odstraňována. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde zpravidla tehdy, jestliže stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát opravována, se opětovně vyskytne. Pokud jde o různé závady, právo na odstoupení lze uplatnit při reklamaci čtvrté různé závady. Podmínkou je, že telefon nelze pro opakování vad řádně užívat. Uvedla-li spotřebitelka při 4. reklamaci uplatněné pro různou vadu nárok na odstoupení, uznáním reklamace došlo k odstoupení od smlouvy a společnost je povinna vrátit spotřebitelce kupní cenu. Spotřebitelka by měla mít reklamačí protokol nebo průvodní dopis, ze kterého je prokazatelné, že tento nárok uplatnila.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.