Společnost


Bc. Pavel Cigánek

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4238Opakovaná reklamace - odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2014, před 10 lety

Ivana Mejsnarová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v prosinci roku 2013 jsem zakoupila mobilní telefon u firmy nejlevnejsimobily24.cz Ostrava-Poruba. U telefonu se hned od začátku vyskytovaly vady. 1x jinou a 3x stejnou závadu jsem reklamovala a všechny reklamace mi byly od prodejce uznány. Pokaždé byl telefon dle protokolu opraven. Při 3. i 4. reklamaci jsem do reklamačního protokolu uvedla žádost o vrácení peněz a přiložila dokument s žádostí o odstoupení.
Bohužel, moje žádost byla zamítnuta. Prodejce tvrdí, že dle servisu byla každá závada jiná, ale zprávy ze servisu mi odmítají poskytnout. V reklamačních protokolech je vždy uveden pouze způsob opravy, nikoliv příčina.
V současné době se mnou prodejce nekomunikuje, pokládá telefon, na emaily neodpovídá. Po 4. reklamaci a následné opravě jsem odmítla balík s telefonem převzít. Nemám tedy ani telefon, ani peníze a stále trvám na odstoupení. Naši komunikaci po emailu, stejně jako reklamační protokoly s vyjádřením servisu mohu poskytnout.
Dovoluji si uvést skutečnost, že kontaktní osoba či majitel firmy pan Pavel Cigánek vlastní ještě další dva eshopy (mobilyporuba.cz a topmobil24.cz). Měla jsem snahu se rozumně a slušně domluvit.
Předem děkuji, Ivana M.


Produkt

mobilní telefon NOKIA E52 silver, výrobní číslo 357880044148819


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení finanční částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2014 14:34, před 10 lety

Příčina závady není podstatná. O stejné vadě lze hovořit za situace, že vada má stejné projevy ve vlastnostech věci. Není podstatné, jakým způsobem byla vada odstraňována. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde zpravidla tehdy, jestliže stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát opravována, se opětovně vyskytne. Pokud jde o různé závady, právo na odstoupení lze uplatnit při reklamaci čtvrté různé závady. Podmínkou je, že telefon nelze pro opakování vad řádně užívat. Uvedla-li spotřebitelka při 4. reklamaci uplatněné pro různou vadu nárok na odstoupení, uznáním reklamace došlo k odstoupení od smlouvy a společnost je povinna vrátit spotřebitelce kupní cenu. Spotřebitelka by měla mít reklamačí protokol nebo průvodní dopis, ze kterého je prokazatelné, že tento nárok uplatnila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 15:58, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.