Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den,
rád bych upozornil na nekompetentní jednání security na pobočce v Novém Jičíně. Dne 15.5.2020 jsem zde byl nakoupit. V průběhu nákupu mi volala manželka. Po zaplacení jsem byl přede všemi nařčen zaměstnanci security služby, že jsem v obchodě něco odcizil a že viděli, že si něco vkládám do kapsy. Jednalo se o mobilní telefon, který jsem z důvodu příchozího hovoru používal.
Naprosto rozumím, že se každý snaží vykonávat svou práci, jak jen nejlépe může, ale být veřejně nařčen z krádeže bez důkladného prohlédnutí záznamu a poté se omluvit, jen aby se neřeklo, protože to tak přeci „mohlo vypadat“ mi připadá naprosto nevhodné a neprofesionální. Díky vzniklé situaci jsem se cítil velice ztrapněn. jelikož se zde nacházelo mnoho dalších zákazníků a mých známých.
Přeji si, aby se zaměstnanci ochranky chovali k zákazníkům profesionálně. Připadá mi nepřípustné někoho bez důkazů veřejně obviňovat.
|
Tweet |
Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.