Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den milý týme Globus,
jsem vaším pravidelným zákazníkem, a rád se do Globusu vždy vracím. Dnes jsem si v pobočce Globus Plzeň–Chotíkov zakoupil 2x "Hovězí vysoký roštěnec - RIB EYE STEAK (ENTRECOTE)". Jedná se o vyzrále maso určené k přípravě steaků, tedy o maso vyšší kvality a jako takové by mělo i vypadat, především s ohledem na cenu. Maso na rib eye steak by mělo být správnou výšku -přibližně na palec, vybíral jsem tedy ty největší (a zároveň nejdražší balení). Po rozbalení doma jsem však byl šokován, jakým způsobem bylo maso ukrojeno! Téměř polovina steaku, který se jevil jako vysoký a dobře urostlý (600g) byla tvořena tenkou vrstvou odkroje, který byl do balení přehnut napůl, aby steak vypadal vyšší! Tloušťka masa v těchto místech nedosahuje ani půl centimetru! Maso je pro vaření nepoužitelné, protože má tvar klínu. Možno vidět v přiložené dokumentaci:
https://www.icloud.com/photos/#0dE19FzWkXZyj455qMCT1dpVA
To samé mě čekalo po rozbalení druhého balení! Tuto skutečnost beru jednak jako poškození mé strany coby spotřebitele, z důvodu klamného působení kvality produktu a především zločin proti zvířeti, které muselo umřít, maso pak ztrát aby ho někdo tak příšerně naporcoval a prodával coby "steakové" maso! Podobné případy s nedostatečnou kvalitou masa byly několikrát probírány v pořadech Černé ovce nebo A Dost! Pevně věřím, že se tato nepříjemná situace podaří vyřešit rozumným způsobem a nebude nutné o věci informovat pořady zabývající se kvalitou potravin.
S přáním hezkého dne.
Jan Kaše
Hovězí vysoký roštěnec - RIB EYE STEAK (ENTRECOTE)
Požaduji navrácení peněz za obě dvě balení.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Dobrý den pane Kaše.
Po shlédnutí videa můžeme s klidným svědomím prohlásit toto:
V žádném případě se nejedná o nějaký zmetek.
Vysoký roštěnec je členitá část, tvořená několika svaly a někdy může být problém uříznout porci, která působí celistvým dojmem. To však není tento případ, k přeložení masa došlo z důvodu velikosti dané porce a to z důvodu velikosti formy balicího stroje. V žádném případě zde nedochází ke kvalitativní manipulaci.
Jedná se o maso vytěžené z mladého býka a tato partie se vždy vyznačuje větším průměrem.
Bohužel nemáme tak velký stroj, který by zvládnul zabalit to „naplocho“. Ale to je tak jediné, co se k tomu nechá říci.
Jinak ta porce byla standardní, maso OK a typické, není tam nic, co by tam nepatřilo. Nevidíme žádný důvod ke kvalitativní reklamaci.
S přáním hezkého dne
Řeznictví Globus
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.