Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den 14dní čekám na o2tv.Set to box mi přišel do 2dnů super,ale k čemu mi je když mi stále nejde připojení které jsem si obědnal a nelze provést registraci přes vás ač mi to dotyčná paní zařizovala(V.B) a řekla,že se vše zařídí do 5dnů online.Zasílal jsem jí vše co požadovala tak jak to je!!!Požaduji nějakou nápravu a kladnou odpověd!!!
Žádám nápravu
|
Tweet |
Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.
Pokud byla mezi zákazníkem a společností uzavřena smlouva za určitých podmínek, musí toto společnost respektovat.
Dobrý den pane Čerňáku,
díky za Váš podnět, rád se na Vaše nastavení podívám. Můžete mi prosím doplnit číslo Vaší objednávky a datum narození do sekce neveřejných údajů, abych si mohl dohledat potřebné informace? Informace o zapojení set-top boxu najdete tady - https://www.o2.cz/osobni/podpora/stb-nova-generace.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.