Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#42396O2tv stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2020, před 5 lety

Zdeněk Čerňák

Znění stížnosti

Dobrý den 14dní čekám na o2tv.Set to box mi přišel do 2dnů super,ale k čemu mi je když mi stále nejde připojení které jsem si obědnal a nelze provést registraci přes vás ač mi to dotyčná paní zařizovala(V.B) a řekla,že se vše zařídí do 5dnů online.Zasílal jsem jí vše co požadovala tak jak to je!!!Požaduji nějakou nápravu a kladnou odpověd!!!


Požadované řešení

Žádám nápravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 08:23, před 5 lety

Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.

Pokud byla mezi zákazníkem a společností uzavřena smlouva za určitých podmínek, musí toto společnost respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2020 08:50, před 5 lety

Dobrý den pane Čerňáku,

díky za Váš podnět, rád se na Vaše nastavení podívám. Můžete mi prosím doplnit číslo Vaší objednávky a datum narození do sekce neveřejných údajů, abych si mohl dohledat potřebné informace? Informace o zapojení set-top boxu najdete tady - https://www.o2.cz/osobni/podpora/stb-nova-generace.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2020 07:15, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 13:32, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.