Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat na spoj Os 4232, který jede z Přerova do Starého města a vyjíždí 16:43. Z Prahy do Přerova má pravidelný příjezd v 16:37 LeoExpress.
Zajímalo by mě, proč řidič vašeho osobního vlaku pravidelně ujiždí cestujícím z Prahy. Většinou lze vidět scénu, kdy cestující z LeoExpresu (dorazí na nástupiště 3) prchají na nástupiště 1, od kud vyráží osobní vlak ČD. Tento vlak jim následně ujíždí před nosem, přestože průvodčí musí zřetelně o cestujících z Prahy vědět.
I když se jedná o spoje dvou různých dopravců, nezdá se vám toto jednání ze strany ČD trochu nefér? Jako cestující ČD mám na tento vlak dopředu koupenou jízdenku, což znamená, že když vlak nestihnu, tak mi jízdenka propadne.
Děkuji za brzkou odpověď
Josef Kolář
Os 4232
Vysvětlení, proč nemůže osobní vlak počkat.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/