Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dne 3. 9. 2014 v 18.09 hod jsem nakoupil ve Vašem obchodě v Třemošné. Nákup jsem platil kartou. Po zadání PINu však potvrzení o platbě trvalo déle než obvykle, pokladní operaci přerušila a po restartu zařízení mne znovu vyzvala k zadání PIN kódu. Doma jsem zjistil, že částka byla z mého účtu odečtena dvaktát.
Uvedenou věc jsem následující den ráno reklamoval na prodejně. Vedoucí mi však oznámila, že nemá přístup k účetním dokladům, že věc prověří a oznámí mi výsledek. Nedostal jsem však z prodejny žádou zprávu.
Žádám Vás o prošetření věci a vrácení částky 291,- Kč na můj účet.
Žádám Vás o prošetření věci a vrácení částky 291,- Kč na můj účet.
|
Tweet |
Pokud byla operace přerušena, spotřebitel by o tom měl mít potvrzení, která mu má dát pokladní. Došlo-li k zaúčtování částky 2 x, jedná se v případě druhé částky o bezdůvodné obohacení na straně společnosti, které musí být vydáno tomu, na jehož úkor bylo získáno. Doporučujeme tedy společnosti doložit doklady prokazující nesprávné zapčtování a písemně ji vyzvat k vrácení částky. Případně se spotřebitel může obrátit na svou banku a požádat ji o tzv. chrage back (zpětná platba). V takovém případě zjednodušeně řečeno banka spotřebitele požádá banku obchodníka o navrácení zaplacené částky.
Společnost Penny Market s.r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.