Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.2.2020 jsem si zaplatil pobyt v hotelu Eagle v Mariánských Lázních s nástupem 24.5.2020.S ohledem na současnou situaci byl pobyt zrušen. Nabídl jsem tedy řešení formou poukazu v plné výši neuskutečněného pobytu na příští rok. Tento bych vyčerpal u jejich společnosti.Toto mi zamítli a nabídli mi kreditové body, kterými mohu do 6 měsíců zaplatit 20% hodnoty jiného pobytu. Dále jsem zkoušel kontaktovat hotel Eagle, abych zkusil vybrat jiný termín, který však na můj eamil neodpověděl, telefony neberou.
Pobyt v hotelu Eagle s wellness a polopenzí na 5 dní, pro 2 osoby
Jelikož zamítli řešení formou poukazu, který by byl v plné výši neuskutečněného pobytu, který bych použil dle vlastního uvažení, žádám o vrácení peněz ve výši 6.690,-Kč.
|
Tweet |
Portál slevomat.cz podle svých obchodních podmínek vystupuje pouze jako zprostředkovatel uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a hotelem, ve kterém má pobyt proběhnout. Pravděpodobně tedy již zaplacené peníze předal hotelu. Domníváme se tedy, že by spotřebitel měl vrácení peněz požadovat přímo po hotelu. Vzhledem k tomu, že byl objednán pobyt v určitém období a hotel v tomto období nemůže spotřebitele ubytovat, došlo k tzv. následné nemožnosti plnění podle § 2006 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Výše zmíněný paragraf říká, že pokud se stane dluh po vzniku závazku nesplnitelným, zaniká závazek pro nemožnost plnění. V takovém případě hotel musí vrátit peníze, které za pobyt spotřebitel zaplatil.
Změna termínu je možná, nicméně na ni nemusí spotřebitel přistoupit, jelikož prováděl rezervaci na konkrétní datum. Doporučujeme tedy kontaktovat hotel a žádat vrácení peněz za tento pobyt.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Havlíku,
děkuji za Váš podnět.
Prošla jsem si veškerou komunikaci a vidím, že se Vám s mým kolegou povedlo najít společné řešení a vše se vyřešilo k Vaší spokojenosti.
Budete-li v budoucnu cokoliv potřebovat, jsme tu pro Vás na e-mailu podpora@slevomat.cz.
S přáním hezkého dne
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.