Společnost


Jan Loup

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42405Nevrácení pěnez po reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2020, před 5 lety

Jiří Istomín

Znění stížnosti

V prosinci(2019) jsem si objednal Komplet Legea Dusseldorf (dresy.trenky.štulpny)vše bez potisku.Začátkem ledna(2020)nám Kompet Legea Duss.doručily a my zaplatily 7200kč. Bohužel dresy a ani trenýrky neodpovídali velikosti a tak jsme vše vrátily. Po špatné komunikaci jsem se rozhodl odstoupit od smlouvy s Fotbal-shop. Fotbal-shop Komplet Legea Duss.vyreklamoval u výrobce a nám sliboval ,že částku 7200kč vrátí...Bohužel,žadný peníze nepřišli.. Fotbal-shop už nekomunikuje ,neodpovídá na email, nepřebírá poštu do vlastních rukou.


Produkt

Komplet Legea Dusseldorf+štulpny(kód produktu :344221 (15ks)


Požadované řešení

Vrácení peněz 7200 kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 07:21, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Výše uvedené platí pouze za předpokladu, že se jednalo o smlouvu mezi podnikatelem a spotřebitelem. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2020 22:19, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.