Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vlak z Tišnova dne 17.5.2020 přijel na hl.n
V Brne se zpožděním udavanym 8minut.Tj místo 10.07 v 10.15.Timto vlakem přijela naše kolegyně. Přestupovala na vlak do Uherského Hradiště s odjezdem v 10.15.prosili jsme pruvodci, aby pár vteřin počkala, viděli jsme kolegyni už probíhat, ale průvodci byla zcela neoblomna a vlak nakonec odjel kolegyni skutečně těsně ji před nosem.
Zajistit alespoň minimální návaznost vlaku při zpoždění. Myslím, že když průvodci byla upozorněna, mohla pár vteřin počkat. Vlak jako naneštěstí stal až v zadní části nastupiste, protože v přední části byl předtím vlak do Letovic.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/