Společnost


Šicí centrum Radovský s.r.o.
šicí stroje

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42415Zaplacené, nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2020, před 5 lety

Veronika Pazderova

Znění stížnosti

Objednala jsem si u spolecnosti Sici Centrum sici stroj, ihned zaplatila online pres Go Pay, ale zbozi mi nikdy nebylo odeslano. Po cca mesici jsem pozadala o storno. Objednavka byla stornovana, ale penize mi zpet poslany nebyly.
Pozadala jsem proto o tzv. charback u sve banky, ktera se mnou sepsala reklamacni zadost. Dodala jsem bance veskerou komunikaci, banka pote kontaktovala spolecnosti Sici centrum a do nekolika dnu jsem obdrzela email od Go Pay, ze mi penize budou vraceny na ucet do tri dnu. Opravdu se tak stalo a mam penize zpet. Uz jsem v to ani nedoufala. Doporucuji zkusit tento zpusob.


Požadované řešení

Vraceni penez na ucet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2020 09:00, před 5 lety

Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.