Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si u spolecnosti Sici Centrum sici stroj, ihned zaplatila online pres Go Pay, ale zbozi mi nikdy nebylo odeslano. Po cca mesici jsem pozadala o storno. Objednavka byla stornovana, ale penize mi zpet poslany nebyly.
Pozadala jsem proto o tzv. charback u sve banky, ktera se mnou sepsala reklamacni zadost. Dodala jsem bance veskerou komunikaci, banka pote kontaktovala spolecnosti Sici centrum a do nekolika dnu jsem obdrzela email od Go Pay, ze mi penize budou vraceny na ucet do tri dnu. Opravdu se tak stalo a mam penize zpet. Uz jsem v to ani nedoufala. Doporucuji zkusit tento zpusob.
Vraceni penez na ucet
|
Tweet |
Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.