Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#42416NEDORUČOVÁNÍ POŠTY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2020, před 5 lety

Andrea Ofnerová

Znění stížnosti

Dopisy míváme často místo ve schránce na schodech. Asi je velký porblém je naházet do šesti schránek. Naposledy mi odesílatel musel dopis poslat 2x, vrátilo se mu to s důvodem, že nemám schránku. Tu mám samozřejmě dva roky stejnou a označenou ve vchodě domu. Dále se u nás ve vchodě objevují dopisy co tam nemají co dělat, takže je pak po ulici roznáším já! Takže bůh ví, v jakém domě leží naše dopisy! Není to po prvé a už mě to doopravdy nebaví. Nepatřím mezi stěžovatele, ale už mě to fakt nebaví. A pokud si zaplatím poštovné, čitelně a hezky všechno označím a stejně to nedojde, tak bude problém asi někde jinde.
Adresa: Českobratrská 437/4, Teplice
Předem děkuji za kladné a rychlé vyřízení mé stížnosti, hezký den Andrea Ofnerová-


Produkt

Špatné doručování dopisů


Požadované řešení

Vyměnit nebo domluvit poštovní doručovatelce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 09:30, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.