Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#42417Neúplné zboží i informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2020, před 5 lety

Olga Lepková

Znění stížnosti

koupila jsem minulý týden v Penny v Letovicích čistič terasy. včera jsme jej rozbalili, nemá tam tu součást, která vytváří tlak, dnes jsem se šla zeptat do prodejny, zda jsem obdržela nekompletní zboží nebo zda jsem přehlédla další zvlášť prodávanou,nikdo neví nic, nikdo si to zboží nepamatuje. Můžete to prověřit? pokud není kde si obstarat wapku k tomu čističi, vrátím ho, nicméně, myslím, že by taková informace měla být u zboží a to důrazné upozornení.
Nemám už k dispozici pokladní doklad, ale mám k dispozici číslo účtu, z něho platba šla i číslo své penny karty.


Požadované řešení

píšu shora - poraďte, kde je ta wapka, kde ji seženu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2020 15:32, před 5 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pro uplatnění reklamace je třeba, aby spotřebitel prokázal, že u prodávajícího reklamovanou věc zakoupil. Zákon však neukládá povinnost prokázat tuto skutečnost účtenkou. Spotřebitel může využít jakýkoliv důkazní prostředek (např. doklad o platbě kartou u daného prodejce, svědeckou výpověď atd.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 21:23, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.