Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
koupila jsem minulý týden v Penny v Letovicích čistič terasy. včera jsme jej rozbalili, nemá tam tu součást, která vytváří tlak, dnes jsem se šla zeptat do prodejny, zda jsem obdržela nekompletní zboží nebo zda jsem přehlédla další zvlášť prodávanou,nikdo neví nic, nikdo si to zboží nepamatuje. Můžete to prověřit? pokud není kde si obstarat wapku k tomu čističi, vrátím ho, nicméně, myslím, že by taková informace měla být u zboží a to důrazné upozornení.
Nemám už k dispozici pokladní doklad, ale mám k dispozici číslo účtu, z něho platba šla i číslo své penny karty.
píšu shora - poraďte, kde je ta wapka, kde ji seženu.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pro uplatnění reklamace je třeba, aby spotřebitel prokázal, že u prodávajícího reklamovanou věc zakoupil. Zákon však neukládá povinnost prokázat tuto skutečnost účtenkou. Spotřebitel může využít jakýkoliv důkazní prostředek (např. doklad o platbě kartou u daného prodejce, svědeckou výpověď atd.).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.