Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42423Špatné jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2020, před 5 lety

Pavel Racek

Znění stížnosti

Jsem invalidní důchodce, držitel průkazu ZTP... Dnes 14.05.2020 mi byla kolem 14. hodiny doručována zásilka kurýrem s tel. č. 728250158... Ten mě telefonicky kontaktoval, že zásilka je na místě... Poprosil jsem ho, aby (vzhledem k mému zdravotnímu stavu) zásilku vyvezl výtahem do III. patra... Toto odmítl s tím, že pokud nesejdu dolů, tak mi zásilku nechá na nějakém parcelshopu... Jsem na tom pohybově velmi špatně, a tak jsem mu vysvětlil, že tam už nejsem schopen se dopravit vůbec...Když stále trval na svém, tak jsem ho informoval, že mi tedy cesta k domovním dveřím chvilku potrvá (z důvodu mé imobility)... o francouzské holi jsem se vydal dolů... Když se mi to za cenu velkých bolestí povedlo, tak nikde nikdo nebyl... Vrátil jsem se tedy do bytu a kontaktoval řidiče... Ten mi sdělil, že si jel zatím vyřizovat další zásilky.... Opět jsem ho prosil o vyvezení zásilky do III. patra, zejména proto, že opakovat cestu do přízemí už nejsem fyzicky schopen... Oznámil jsem mu, že tedy zkusím najít řešení pomocí zákaznické linky... To mi odsouhlasil... Zavolal jsem zákaznickou linku... Po několika upozornění a dlouhých minut hudby jsem se konečně dovolal... Po nahlášení problému mi buď operátorka zavěsila a nebo bylo spojení přerušeno... Absolvoval jsem tedy znovu několik upozornění a dlouhé minuty hudby a dovolal se znovu... Tam mě operátorka vyslechla, oznámila mi, že bude kontaktovat doručovací depo a že mi dá vědět, ale kdyby se neozvala, tak si mám zavolat znovu... Po ukončení telefonátu jsem zjistil, že už na další telefonát nemám kredit, protože všechen spotřebovaly dva předchozí telefonáty na zákaznickou linku...


V pondělí se situace bohužel opakovala... Opět mi kurýr odmítl vyvézt zásilku do III. patra... Navíc ihned po té, co jsem mu řekl, že se zkusím dohodnout s někým na zákaznické lince (kam se stejně opět nešlo dovolat a pouze mi tam několik dlouhých minut hrála hudba - pochopitelně účtovaná v rámci hovoru)mi vzápětí přišel mail, že jsem nebyl zastižen (což je lež!!!) a že zásilka bude uložena v depu...

Racek


Produkt

zásilka 40145041396


Požadované řešení

Prosím o jediné... Aby kurýr měl ohled k mému zdravotnímu stavu a dovezl zásilku (což je mimochodem zdravotní pomůcka) výtahem do III: patra... Jsem ochoten za to doplatit i nějaký příplatek, ale můj zdravotní stav opravdu neumožňuje si zásilku převzít u domovních dveří...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2020 16:26, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě nebo sjednaným způsobem, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Velmi tedy záleží na tom, kde bylo sjednáno místo převzetí zásilky a jakým způsobem k němu mělo dojít.

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Na nastíněný skutkový stav se více než korektiv práva vztahuje korektiv obyčejné lidské slušnosti, jejíž absence v obdobném případě je politováníhodná. I tento "přístup" je jistě faktorem, který může hrát u dalších případných objednávkách při rozhodování spotřebitele o tom, kterou dopravní společnost napříště využije, svou roli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2020 02:14, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.