Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka komody a stolu. U komody po rozbalení zjištěno poškození hran desek, zejména čelních. Zaslána reklamace a fotografie prodejci.
Dne 9.4. nabídka prodejce na výměnu nebo finanční kompenzaci. Odpověď obratem že prosím o výměnu.
Dne 15.4. dotaz prodejce na kdy je možno domluvit svoz a že teprve po něm bude zasláno nové zboží. Odpověď obratem, že kdykoliv.
Poněvadž se nic nedělo dne 23.4. jsem zaslal urgenci a obdržel jsem dvě odpovědi od rozdílných osob (24.4. a 26.4.):
1. Dobrý deň pán S....,ospravedlňujem sa, že reagujem až teraz.Tovar nám došiel len včera. V pondelok vám balík posielame.
2. Dobrý den,Prosím, nevím, zda k Vám přijel svoz, proto níže posílám informace ke svozu na zítra, hned jak bude u nás, tak pošleme. (požadavek na svoz PPL na 27.4.)
Dne 28.4. provedl PPL svoz balíku.
Od tohoto okamžiku do dnešního dne (18.5) přestal prodejce jakkoliv komunikovat. Neobdržel jsem zboží zboží, neobdržel jsem jakoukoliv informaci, zaslány tři urgence mailem bez jakékoliv odpovědi, po zavolání na tel. uvedený u objednávky odpověď že se jedná o info linku a o zboží objednané v e-shopu nemají žádné informace, pouze jsem obdržel tři tel. čísla které nikdo nezvedá.
Prodejce se nyní jmenuje: XLCZ Nábytek s.r.o.,
Komoda GLOBAL Číslo výrobku:23279575
Neprodlené dodání zaplaceného zboží nebo vrácení ceny zboží a dopravného.
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, je-li pro vyřízení reklamace určena třetí osoba. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.