Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
mela jsem letos v unoru zaplaceny voucher na osetreni obliceje metodou Ultra X lift.Zaplatila jsem 9900 Kc.Osetreni jsem mela mit na klinice Medik Haus v Brne.3x mi presunuli termin a vzdy stejny scenar.Den pred planovanym osetrenim mi poslali email s omluvou a zduvodnenim na technicke problemy.Mela jsem si tel. sjednat dalsi termin...bez moznosti se tam dovolat ..pak mi tedy dalsi den volali a rekli,ze maji pristroj na tohle osetreni pokazeny ...a stale tak dokola...Napsala jsem email,ze odstupuji od smlouvy a chci vratit penize...delaji si ze me zrejme legraci a penize mi na muj ucet k dnesnimu dni nevratili.Prosim poradte nebo mi pomozte.Musela bych na tuto kliniku podat trestni oznameni.
Doufam a verim,ze vse dobre dopadne a penize mi budou vraceny v co nejkratsim terminu.
S pratelskym pozdravem Feikova Helena
Medik Haus cislo poukazu k osetreni 4573821000 Poukaz v hodnote 12 900 Kc.Platila jsem po sleve 9900 Kc.
Na zaklade jednani jiz nechci s touto klinikou mit nic spolecneho.Precetla jsem si velke mnozstvi negativnich reakci a hodnoceni na tuto spolecnost od beznych klientu.Musim s nimi bohuzel souhlasit...jednali stejnym zpusobem i se mnou..Chci vratit penize v plne vysi.
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by pak měla možnost odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí poskytnutá plnění. Spotřebitelce by tudíž mohla žádat vrácení peněžních prostředků. Pokud společnost nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.