Společnost


MEDIK HAUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#42437Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2020, před 5 lety

Helena Feikova

Znění stížnosti

Dobry den,

mela jsem letos v unoru zaplaceny voucher na osetreni obliceje metodou Ultra X lift.Zaplatila jsem 9900 Kc.Osetreni jsem mela mit na klinice Medik Haus v Brne.3x mi presunuli termin a vzdy stejny scenar.Den pred planovanym osetrenim mi poslali email s omluvou a zduvodnenim na technicke problemy.Mela jsem si tel. sjednat dalsi termin...bez moznosti se tam dovolat ..pak mi tedy dalsi den volali a rekli,ze maji pristroj na tohle osetreni pokazeny ...a stale tak dokola...Napsala jsem email,ze odstupuji od smlouvy a chci vratit penize...delaji si ze me zrejme legraci a penize mi na muj ucet k dnesnimu dni nevratili.Prosim poradte nebo mi pomozte.Musela bych na tuto kliniku podat trestni oznameni.
Doufam a verim,ze vse dobre dopadne a penize mi budou vraceny v co nejkratsim terminu.
S pratelskym pozdravem Feikova Helena


Produkt

Medik Haus cislo poukazu k osetreni 4573821000 Poukaz v hodnote 12 900 Kc.Platila jsem po sleve 9900 Kc.


Požadované řešení

Na zaklade jednani jiz nechci s touto klinikou mit nic spolecneho.Precetla jsem si velke mnozstvi negativnich reakci a hodnoceni na tuto spolecnost od beznych klientu.Musim s nimi bohuzel souhlasit...jednali stejnym zpusobem i se mnou..Chci vratit penize v plne vysi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2020 11:09, před 5 lety

Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by pak měla možnost odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí poskytnutá plnění. Spotřebitelce by tudíž mohla žádat vrácení peněžních prostředků. Pokud společnost nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 21:21, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.