Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#42439Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2020, před 5 lety

Jan Chadraba

Znění stížnosti

Dobrý den,
Rozmohl se další nešvar že pošta mi pošle SMS že druhý den od 8hod do14hod doručí balík jsem doma čekám a pak se dozvím že si ho mám jít vyzvednout na poštu. Skvělá služba !!! to si to musíme nechat všechno líbit? Balík je poslán s doručením na adresu (cena)Něco je špaté v řízení pošty. Ty co rozesílají oznámení klidně propuste nic s nestane.Zvyšuje se cena poštovného zvyšuje se množství komodit a tím i peněz za doručení ale kvalita jde opačně, Co s tím uděláte? S ostatními doručovacími společnostmi je zkušenost podstatně lepší.čekám zprávu o nápravě. s pozdravem Chadraba


Jan Chadraba


Produkt

to je k ničemu stížnost je obecná týká se většiny doručení


Požadované řešení

Rospustit navyhovující podnik a převést na spolehlivější nebo povyházet zbytečnou admnistrativu a sehnat zkušeného manažéra.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2020 10:45, před 5 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.