Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
dobry den dnes 6.9.2014 jsem nakoupila v kauflande v otrokovicich a zakoupila jsem si tam satecky s jahodami a pudinkem ktere staly 11kc a pani prodavacka ani se nezeptala s cim to mam a narazila tam jinaci to same s rohlikama koupila jsem si 2 rohliky a ona mi nacetla ze mam 4 co to mate za prodavacky ktere tam sidi zakazniky dneska jsem byla o sizena o 23kc ostatni zakaznici muzou byt take osizeni ma tam byt prodavacka ktera se bude ptam scim to pecivo je a nebude narazet neco jineho a drazsiho a ktera umi pocitat a divat se do sacku kolik rohliku ci peciva tam je tot vse doufam ze uz se to nebude opakovat dekuji vam
spolehliva prodavacka ktera se bude ptat scim to pecivo mame a ktera se bude divat do sacku kolik kusu peciva tam je napr rohliky dekuji
|
Tweet |
Spotřebitelům doporučujeme, aby ve vlastním zájmu kontrolovali své vyúčtování ihned, aby mohli prokázat jeho nesrovnalosti.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.