Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#4244Pečivo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2014, před 10 lety

Lenka Zapletalová Vykydalová

Znění stížnosti

dobry den dnes 6.9.2014 jsem nakoupila v kauflande v otrokovicich a zakoupila jsem si tam satecky s jahodami a pudinkem ktere staly 11kc a pani prodavacka ani se nezeptala s cim to mam a narazila tam jinaci to same s rohlikama koupila jsem si 2 rohliky a ona mi nacetla ze mam 4 co to mate za prodavacky ktere tam sidi zakazniky dneska jsem byla o sizena o 23kc ostatni zakaznici muzou byt take osizeni ma tam byt prodavacka ktera se bude ptam scim to pecivo je a nebude narazet neco jineho a drazsiho a ktera umi pocitat a divat se do sacku kolik rohliku ci peciva tam je tot vse doufam ze uz se to nebude opakovat dekuji vam


Požadované řešení

spolehliva prodavacka ktera se bude ptat scim to pecivo mame a ktera se bude divat do sacku kolik kusu peciva tam je napr rohliky dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2014 10:50, před 10 lety

Spotřebitelům doporučujeme, aby ve vlastním zájmu kontrolovali své vyúčtování ihned, aby mohli prokázat jeho nesrovnalosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2014 14:13, před 10 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:19, před 10 lety

Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.