Společnost


O C E L O T  international s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42447Zamítnutá reklamace potahu sedaček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2020, před 5 lety

Martin Tršo

Znění stížnosti

reklamovali jsme v čase do 6 měsíců od zakoupení potahy na sedačkách z důvodu žmolkovitosti. Prodejce nám reklamaci zamítl viz mailová komunikace níže.

Dobrý den,

reklamujeme u Vás sedací soupravu SAVA dodanou dne 12.12.2019 (číslo prodejky 11190018). Brzy po tom, co jsme začali sedačky používat,

tak se na látce OAKLAND 845 RED začaly objevovat žmolky. Viz foto přílohou.

Již jsme se u Vás na tuto skutečnost dotazovali a bylo nám sděleno, že to je normální. A že je zakoupený potah na sedačkách více náchylný na žmolkovitost. S tímto tvrzením se ale nehodláme smířit. Osobně jsme si na vaši výrobně látky vybírali, ale nikdo nás na tuto náchylnost neupozornil.

Určitě by jsme si takovou látku nevybrali, kdybychom to věděli. Myslíme si, že látka je na pohovku nevhodná a nekvalitní.
Tato vada se projevila do 6 měsíců od koupě, takže lze předpokládat, že tato vada potahu tam byla již při předání zboží.

S pozdravem

Martin Tršo

Schulhoffova 792/1

Praha 4 - Háje

14900


Dobrý den,
Látka Oakland je velice pevná potahová látka s odolností 45000 cyklů. Ovšem všechny režné potahové látky jsou více náchylné na "žmolkování", obzvláště při zakrývání sedací soupravy další textílií, např.dekou, potahem, prostěradlem... V takovém případě se při tvorbě žmolku v místě většího namáhání nejedná o vadu látky,je to její vlastnost. Proto se reklamace zamítá.
Každého zákazníka upozorňujeme na vhodnost použití potahové látky s teflonovou úpravou, které máme v nabídce, jsou hladké, ale jsou pouze jednobarevné.

Za OCELOT International s.r.o.

Ing. Martina Erbanová


Pokud je to vlastnost látky, tak nás měli informovat při nákupu sedačky. cítíme se podvedeni, protože se to furt zhoršuje. Jak máme postupovat dále ?


Produkt

SAVA 2L - 2P, SAVA 3 - potah Oakland 845 RED


Požadované řešení

výměna potahu (případné navýšení za dražší látku si uhradíme) nebo sleva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 17:01, před 4 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle ustanovení § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 21:33, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.