Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 9.5. se objevila v mém telefonu SMS zpráva od operátora O2 ,.že jsem odsouhlasila platbu pro Content for Mobil ve výši 99 Kč za předplatné, přestože jsem nic takového vědomě neodsouhlasila a následně mi bylo strženo 99Kč.Dne 12.5.2020 jse si nechala zablokovat platby mobilem.Přesně za týden mi přišla SMS že platba za CFM nebylo možné.Dne 18.5.2020 jsem poslala emeilem žádost o zrušení a o vymazání z databáze.
Prosím o pomoc v řešení této věci. Vrácení neoprávněného stržení platby 99 Kč, zrušení předplatného, registrace a vymazání osobních údajů z databáze.
zrušení registrace a vrácení finanční částky
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.