Společnost


100MEGA Distribution s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4245Nevyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2014, před 10 lety

Jana Frydrychova

Znění stížnosti

S Halshopem jsem resila reklamaci telefonu, ktery byl zakoupen 25.6.2014. Od zakoupeni se nekolikrat denne vypinal a nakonec prestal fungovat uplne. Volala jsem na prodejnu jak postupovat, telefon jsem neposkozeny akorat nefunkcni zabalila do original obalu. Reklamaci telefonu mi odmitli s tim, ze prisel poskozen /prasly kryt/ a telefon mi vratili neopraveny zpet, ze jsem si ho poskodila sama. Z obchodu mi byly zaslany fotografie praskleho krytu a z fotografii jasne vyplyva, ze s telefonem bylo manipulovano tudiz je jasne, ze k poskozeni doslo primo na prodejne. Snazila jsem se domluvit, ale pani na reklamacich stale menila duvody proc reklamaci neuznavaji a nebyl mi vracen ani zarucni a dodaci list. Nevim si tedy rady, a proto se na Vas obracim.


Požadované řešení

Prosim o opravu v zaruce na vadu ,kterou jsem uvedla v pruvodnim dopise


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 13:00, před 10 lety

Spotřebitelka by nyní měla prokázat, v jakém stavu telefon do reklamace posílala. Pokud telefon došel ve zjevně poškozené zásilce, neměl prodávající telefon přebírat. Pokud poškození zjistil až po převzetí a reklamovaná závada byla v průvodním dopise specifikována jinak, měl se prodávající obrátit na dopravce s reklamací. Pokud prasklý kryt nebyl příčinnou závady, měla být reklamovaná závada odborně posouzena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 12:24, před 10 lety

Společnost 100MEGA Distribution s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.