Společnost


EIFFEL OPTIC, a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4246Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2014, před 10 lety

Jana Krejčířová

Znění stížnosti

Podle receptu od lékařky mi byly vyhotoveny v Eiffel optic v hypermarketu Globus Ostrava nové brýle. Přes ty jsem viděla nezaostřeně, podala jsem tedy reklamaci. Po ní mi řekli, že mohou být vadná skla, tudíž jsem si na jejich radu připlatila za kvalitnější. Ani po výměně se však pohled přes brýle nezměnil. Podala jsem tedy druhou reklamaci na tutéž vadu, která mi byla vrácena jako neopodstatněná. Po přeměření u jiného optika za přítomnosti oční lékařky mi bylo sděleno, že středy jsou v pořádku, avšak ani jemu se skla samotná i jejich zasazení nezdálo, ale nikdo mi nedokáže písemně říci, v čem vada je. Nejspíš není ve středu, jelikož přes vnější stranu skla vidím dobře, ale přes vnitřní rozmazaně. To je však buď nezměřitelné nebo to nikde neměří. Už nevím, kam se dále obrátit, neboť přes staré brýle už skoro nevidím a přes nové také ne.


Produkt

Obroučky: LE 243363 Laurent, Skla: CLEX:COX 1,56 AS HMC 70Ø


Požadované řešení

Buďto vyhotovit mi brýle, přes které budu vidět nebo vrátit peníze, abych si je mohla nechat vyhotovit jinde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 12:52, před 10 lety

Pokud byla reklamace zamítnuta a písemně odůvodněna, doporučujeme spotřebitelce, aby vyhledala soudního znalce v oboru, který vypracuje znalecký posudek. Znalec by se v posudku měl zabývat povahou vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 12:55, před 10 lety

Společnost EIFFEL OPTIC, a.s. na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.