Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podle receptu od lékařky mi byly vyhotoveny v Eiffel optic v hypermarketu Globus Ostrava nové brýle. Přes ty jsem viděla nezaostřeně, podala jsem tedy reklamaci. Po ní mi řekli, že mohou být vadná skla, tudíž jsem si na jejich radu připlatila za kvalitnější. Ani po výměně se však pohled přes brýle nezměnil. Podala jsem tedy druhou reklamaci na tutéž vadu, která mi byla vrácena jako neopodstatněná. Po přeměření u jiného optika za přítomnosti oční lékařky mi bylo sděleno, že středy jsou v pořádku, avšak ani jemu se skla samotná i jejich zasazení nezdálo, ale nikdo mi nedokáže písemně říci, v čem vada je. Nejspíš není ve středu, jelikož přes vnější stranu skla vidím dobře, ale přes vnitřní rozmazaně. To je však buď nezměřitelné nebo to nikde neměří. Už nevím, kam se dále obrátit, neboť přes staré brýle už skoro nevidím a přes nové také ne.
Obroučky: LE 243363 Laurent, Skla: CLEX:COX 1,56 AS HMC 70Ø
Buďto vyhotovit mi brýle, přes které budu vidět nebo vrátit peníze, abych si je mohla nechat vyhotovit jinde.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace zamítnuta a písemně odůvodněna, doporučujeme spotřebitelce, aby vyhledala soudního znalce v oboru, který vypracuje znalecký posudek. Znalec by se v posudku měl zabývat povahou vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost EIFFEL OPTIC, a.s. na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.