Společnost


NWT a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42462Odstoupení od smlouvy. 7152001155

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2020, před 5 lety

Karel Krejčí

Znění stížnosti

Dne 13.03.jsem koupil přes internet mob.telefon Gigaset GS80 za 1297Kč,doma jsem zjistil že je nefunkční,tak jsem ho vrátil 17.03.20.Asi za 2 dni mě volala asi to byla pí. S. že mi neuznavaji odst od kupní smlouvy, že byl telef. špinavý a že mi ho vrátí o 20% z částky nižší než z původní ceny stím jsem nesouhlasil, když jsem stím nesouhlasil tak my řekla že telef.zab lokovaní. Po Vašem emailu jsem pí. S. poslal email aby my poslala faktúru, ta my nap sala že se ptala 400Kč+77Kč, ale bez faktury. Dne 27.04.20.my psala že my pošle faktúru do dnešního dne jsem žádnou faktúru nedostal.

Včera 18.05.20.jsem dostal dopis od okr soudu Teplice č.j.25C71/2020-10 že bude jednání v Kro meříží,to se mi nehodí, to je pro mne tak na dva dny, mám doma pejska protože jsem sám bydlím tady krátce tak tady nikoho neznám aby venčit psa. Tak byl bych moc rád kdyby to šlo bez soudu.


Produkt

NWT. Internetový obchod Patro a.s Hulín


Požadované řešení

Mimo soudní cestou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 09:36, před 5 lety

Podle § 1833 občanského zákoníku odpovídá spotřebitel podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Lhůta 14 dnů v případě práva na odstoupení slouží pouze k seznámení se se zbožím tak, jak je možné na prodejně v případě vystaveného zboží.

Kompenzaci je však nutné požadovat pouze za to opotřebení či poškození, které způsobil kupujícímu spotřebitel, a musí být vyčíslena v adekvátní výši. Jde o snížení tržní hodnoty zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 21:22, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.