Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před dávnou dobou jsem se zaregistroval na stránky a stále mi z účtu odchází peníze Ikdyz stránku nenavštěvuji je to podvod
Děkuji za vyřízení
CCBILL.COM *NETLOOK S.R.
Chci zrušit placení na tento účet
|
Tweet |
Z obsahu stížnosti bohužel není možné určit, na čem se zakládá nárok společnosti při účtování poplatků spotřebiteli, co bylo ujednáno při podpisu smlouvy atp., proto uvádíme pouze obecné vyjádření, které v konečném důsledku nemusí být zcela přiléhavé na skutečný skutkový stav, který však nemáme možnost přesně zjistit.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Nesouhlasí-li spotřebitel s účtováním dalších poplatků, doporučujeme mu smlouvu vypovědět. Výpověď lze společnosti zaslat zpravidla ve stejné formě, v jaké byla smlouva uzavřena, a rovněž v jazyce, v jakém byla smlouva uzavřena.
Společnost, která vystupuje jako druhá smluvní strana daného vztahu, nebylo možné z naší strany úspěšně kontaktovat. Z tohoto důvodu jsme bohužel nuceni stížnost uzavřít pro nedostupnost subjektu.