Společnost


CCBILL.COM *NETLOOK S.R.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#42478Neoprávněné placení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2020, před 5 lety

Lukáš Culek

Znění stížnosti

Před dávnou dobou jsem se zaregistroval na stránky a stále mi z účtu odchází peníze Ikdyz stránku nenavštěvuji je to podvod
Děkuji za vyřízení


Produkt

CCBILL.COM *NETLOOK S.R.


Požadované řešení

Chci zrušit placení na tento účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2020 10:10, před 5 lety

Z obsahu stížnosti bohužel není možné určit, na čem se zakládá nárok společnosti při účtování poplatků spotřebiteli, co bylo ujednáno při podpisu smlouvy atp., proto uvádíme pouze obecné vyjádření, které v konečném důsledku nemusí být zcela přiléhavé na skutečný skutkový stav, který však nemáme možnost přesně zjistit.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Nesouhlasí-li spotřebitel s účtováním dalších poplatků, doporučujeme mu smlouvu vypovědět. Výpověď lze společnosti zaslat zpravidla ve stejné formě, v jaké byla smlouva uzavřena, a rovněž v jazyce, v jakém byla smlouva uzavřena.

Společnost, která vystupuje jako druhá smluvní strana daného vztahu, nebylo možné z naší strany úspěšně kontaktovat. Z tohoto důvodu jsme bohužel nuceni stížnost uzavřít pro nedostupnost subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.