Společnost


BENZINA , s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42479Večerní nadměrný obtěžující hluk z kompresoru při úklidu myčky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2020, před 5 lety

Ivana Štětkářová, prof.MUDr.

Znění stížnosti

Vážení,
po skončení provozu myčky v pobočce BENZINA - Bělohorská, 169 00 Praha 6 - se ozývá téměř každý večer nepříjemný hluboký zvuk, resp. extrémně obtěžující hluk, který je způsoben zapnutím kompresoru, jež slouží k večernímu úklidu myčky (mytí stěn proudem vody). Tento kompresor je vytažen před myčku na betonový podklad, kde po zapnutí výrazně rezonuje.
Nepříjemný zvuk trvá asi 1-2 hodiny a bohužel se šíří v době večerní od 21.00-23.00h. Nedá se při tomto hluku spát ani pracovat. Velmi to obtěžuje. Mám náročnou práci, vstávám kolem 5,30h ráno a díky tomuto hluku nemohu večer spát.


Produkt

pobočka BENZINA - Bělohorská, 169 00 Praha 6


Požadované řešení

1) úklid myčky provádět nehlučným způsobem, např. pořídit nový kompresor, který bude tichý a nebude obtěžovat okolí
3) změna hodin myčky (končit s úklidem ve 21h)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2020 07:13, před 5 lety

V případě, že se spotřebitel domnívá, že provoz daného zařízení je příliš hlučný, může se obrátit i na krajskou hygienickou stanici, která změří míru hluku.

Pro ten jsou dány přísné limity nařízením vlády č. 272/2011 Sb., Nařízení vlády o ochraně zdraví před nepříznivými účinky hluku a vibrací. Je stanoven limit denního hluku 6:00 do 22:00 40 decibelů, noční hluk 22:00 do 6:00 30 dB. Hluk pocházející ze zpěvu, hudby a řeči má speciální limit 35 dB ve dne a 25 dB v noci. Pro venkovní hluk je stanoven limit o trochu vyšší: 50 dB ve dne a 40 dB v noci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2020 10:02, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.