Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#4249Neuznamá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2014, před 10 lety

Radek Staněk

Znění stížnosti

Touto cestou bych chtěl podat stížnost na arogantní jednání pradavaček na pobočce Strakonice. Boty, které byly nošeny občas od konce dubna měly v podrážkách prošláplou díru a teklo do nich. Vzhledem k tomu, že se nesly na reklamaci, byly umyty. Prodavačky zamítly reklamaci, že prý jsou vyprané v pračce. Boty, které byly nošeny párkrát přece nebudu prát v pračce. Byly pouze řádně umyty !!! Když bych přinesl boty špinavé tak mě vyženou. Reklamaci bot snad vyřizuje výrobce a né nějaká hloupá ženská. Měla snad boty přijmou a poslat na reklamaci. Coidím pravidelně nakupovat do této prodejny, ale už si tam nekoupím ani tkaničky do bot. Příště šlápnu do **** a přinesu je tam, myje je tedy zbytečně !!!


Produkt

plátěné tenisky


Požadované řešení

vrácení peněz, vždyť je tam díra v podrážce proboha


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 11:34, před 10 lety

Zákon nestanoví způsob, jakým se vyřizuje reklamace. Posouzení oprávněnosti reklamace je odpovědností prodávajícího, který může určit osobu odpovědnou za vyřízení reklamace.
Odůvodnění reklamace, která je zamítnuta z důvodu, že obuv byla vyprána v pračce by obstálo pouze v případě, kdy by vada byla tímto faktem vyvolána, nebo by v důsledku toho došlo ke zničení obuvi.
Pokud byla reklamace uplatněna v prvních šesti měsících od převzetí věci, měl by prodávající vyvrátit právní domněnku obsaženou v § 2161 odst. 2 občanského zákoníku týkající se vadnosti zboží při převzetí, pokud reklamaci zamítá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2014 18:26, před 10 lety

Vážený pane Staňku,

děkujeme za Váš podnět i za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.

Vámi popisovaná záležitost nás velice mrzí. Věřte, že spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě, proto necháme celou záležitost prověřit oblastní vedoucí prodeje, která je přímou nadřízenou dané prodejny Deichmann ve Strakonicích.

Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení kontaktu na Vás (e-mail či telefonní číslo) na náš e-mail service-cz@deichmann.com.

Předem děkujeme za Váš kontakt.

S přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.9.2014 20:34, před 10 lety


Radek Staněk

e-mail: stanek.rada@seznam.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2014 09:35, před 10 lety

Vážený pane Staňku,

děkujeme za sdělení kontaktu na Vaši osobu.

Celou záležitost jsme předali oblastní vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann ve Strakonicích k prověření.

Jakmile budeme mít její vyjádření k dispozici, budeme Vás kontaktovat na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Děkujeme.

S přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.9.2014 16:09, před 10 lety


Radek Staněk

Hodnocení:

Komentář: Nebudu se vyjadřovat !!!