Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Touto cestou bych chtěl podat stížnost na arogantní jednání pradavaček na pobočce Strakonice. Boty, které byly nošeny občas od konce dubna měly v podrážkách prošláplou díru a teklo do nich. Vzhledem k tomu, že se nesly na reklamaci, byly umyty. Prodavačky zamítly reklamaci, že prý jsou vyprané v pračce. Boty, které byly nošeny párkrát přece nebudu prát v pračce. Byly pouze řádně umyty !!! Když bych přinesl boty špinavé tak mě vyženou. Reklamaci bot snad vyřizuje výrobce a né nějaká hloupá ženská. Měla snad boty přijmou a poslat na reklamaci. Coidím pravidelně nakupovat do této prodejny, ale už si tam nekoupím ani tkaničky do bot. Příště šlápnu do **** a přinesu je tam, myje je tedy zbytečně !!!
plátěné tenisky
vrácení peněz, vždyť je tam díra v podrážce proboha
|
Tweet |
Zákon nestanoví způsob, jakým se vyřizuje reklamace. Posouzení oprávněnosti reklamace je odpovědností prodávajícího, který může určit osobu odpovědnou za vyřízení reklamace.
Odůvodnění reklamace, která je zamítnuta z důvodu, že obuv byla vyprána v pračce by obstálo pouze v případě, kdy by vada byla tímto faktem vyvolána, nebo by v důsledku toho došlo ke zničení obuvi.
Pokud byla reklamace uplatněna v prvních šesti měsících od převzetí věci, měl by prodávající vyvrátit právní domněnku obsaženou v § 2161 odst. 2 občanského zákoníku týkající se vadnosti zboží při převzetí, pokud reklamaci zamítá.
Vážený pane Staňku,
děkujeme za Váš podnět i za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.
Vámi popisovaná záležitost nás velice mrzí. Věřte, že spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě, proto necháme celou záležitost prověřit oblastní vedoucí prodeje, která je přímou nadřízenou dané prodejny Deichmann ve Strakonicích.
Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení kontaktu na Vás (e-mail či telefonní číslo) na náš e-mail service-cz@deichmann.com.
Předem děkujeme za Váš kontakt.
S přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
e-mail: stanek.rada@seznam.cz
Vážený pane Staňku,
děkujeme za sdělení kontaktu na Vaši osobu.
Celou záležitost jsme předali oblastní vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann ve Strakonicích k prověření.
Jakmile budeme mít její vyjádření k dispozici, budeme Vás kontaktovat na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Děkujeme.
S přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Hodnocení:
Komentář: Nebudu se vyjadřovat !!!