Společnost


Profi-DJ s. r. o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42494Zdržování reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2020, před 5 lety

Jiří Obrovský

Znění stížnosti

Dne 1.4.2020 obchod přijal reklamaci. 4.5.2020 mě byl zaslán email, že je reklamace vyřízená, zboži je neopravitelné. Domluvil jsem se na zaslání nového kusu zboží. 5.5.2020 mě bylo slíbelo, že zboží dojde začátkem následujícího týdne. 14.5.2020 píšu email s dotazem, zna bylo zboží odesláno - přišla mě odpověď, že to prověří a informují mě. 15.5.2020 pišu dotaz, zda bylo zboží odesláno - žadná odpověď. 16.5.2020 píšu dotaz, zda bylo zboží odesláno, nebo že mě můžou vrátit peníze - žádná odpověď. 18.5.2020 pišu zda bylo zboží odesláno - žádná odpověď. Následoval hovor, kdy mě bylo oznámeno, že zboží bylo již odesláno. 19.5.2020 9:00 volám do obchodu na reklamační odd. zda bylo zboží opravdu odesláno, bylo mě slíbeno, že to ověrí a dají vědět. 19.5.2020 17:00 volám znovu jak to vypadá (obchod sám od sebe nereaguje), prý to ověří. V zápětí mě došel email, že jim to zpět vrátila doručovací služba a bylo mě slíbeno že 20.5.2020 ráno odešlou zboží. Je 20.5.2020 12:00 volám na reklamační odd. jak to vypadá - neberou mě telefon.


Produkt

Sluchátka Marshall Monitor Bluetooth


Požadované řešení

Zaslat nové zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2020 16:32, před 5 lety

Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2020 14:38, před 5 lety

Dobrý den,

reklamace byla řešena se zákazníkem výměnou zboží za nový kus. Bohužel toto zboží bylo nedostupné u dodavatele a bylo k dispozici pouze na naší pražské pobočce, která pracovala v omezeném režimu z důvodu omezení koronavirovými opatřeními. Naše společnost pochybila při expedici, kdy se na balíku vyskytoval starší přepravní čárový kód a balík se nám vrátil zpět. Jakmile byl balík zpět, byl zákazníkovi odeslán včetně trackingového čísla (zasláno 20.5.2020 v 17:00), předáno zákazníkovi kurýrní službou 22.5.2020 12:36. Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace způsobené omezeným provozem na jedné z našich poboček.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 13:30, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 11:37, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.