Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem zboži 18.03. Operatorka mailem napsala, že zboži bylo objednano 10:04. Dostal jsem objednavku do ruky jen 20.05, což znamená, že lhůta dodání žé dnů byla překročena.
Více to zboží neodpovídá tomu, co jsem objednával.
6x Respirační rouška s normou KN95 Rouška KN95 - 1 ks
Vracení peněz a co nejrychleji
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Dobrý den,
velice se Vám omlouváme za komplikace.
Pokud jste zásilku nevybalil z původního hygienického obalu, můžete ji vrátit na naši adresu a my Vám samozřejmě vrátíme peníze v plné výši.
Neváhejte se na nás obrátit a my s Vámi celou situaci dořešíme k Vaší spokojenosti.
--
S přátelským pozdravem
ATELI Investment, s.r.o.
Barbara | Specialistka zákaznické péče
E-mail: info@postazdarma.info
Naše linka: +420 222 703 432
Hodnocení:
Komentář: Dlouha reakce