Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.7.14 jsem podal reklamaci a do dnešního dne není vyřízena.
Už jsem tuto reklamaci urgoval doporučeným dopisem 1.9.2014 a
stále se nic neděje.Kotel byl zakoupen 27.8.213.Rád bych prosím věděl co s tím.Jsem 70ti letý důchodce a už nemám moc sil na věčné
běhání sem a tam.S díky Josef Schejbal
Myslím,že prodejce by měl konat a nedělat mrtvého brouka.
Již je to třetí reklamace,první opravu jsem si musel shánět
sám druhou opravu mi zajistila prodávající a teď se asi snaží
o to ať se starám já.
|
Tweet |
Zákon o ochraně spotřebitele stanoví v § 19, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. V případě, že tato lhůta marně uplyne, má spotřebitel právo výměnu výrobku nebo může od smlouvy odstoupit.
Jedná-li se o nainstalovaný výrobek, prodávající by měl vyslat svého pracovníka, který závadu posoudí v místě bydliště spotřebitele.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, chci Vám tímto oznámit, že ještě po dalších 3 urgencích nám byla reklamace koneče vyřízena dne 21.10.2014. A proto bych rád poděkoval i Vám, určitě Vaše intervence pomohla. Promiňte, že píši tak dlouho, ale měl jsem potíže i s počítačem. S díky Josef Schejbal.