Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
chtěl jsem dnes (12:15) v prodejně v Šestajovicích koupit jeden kartón Prosecca z nabídky. Bohužel to bývá s Proseccem skoro pořád problém. Jak je možné, že akční zboží již ve středu není k dispozici? Je to klamání zákazníků. Děkuji z připomenutí ohledně nadávek, ale určitě to budu řešit přes příslušné orgány. Navíc předpokládám, že nenavrhnete pro mne uspokojující řešení.
Prosecco za 79,90 Kč
Rád bych si vyzvedl jeden kartón toho Prosecca na prodejně Na Petřinách, Praha 6. Je to reálné?
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.