Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednány dvě roušky, první vadné ušití resp. střižení dílů, takže kresba úsměvu na ní se mění v opičí škleb, poněvadž kresba úsměvu začíná na bradě a není celá(posunuto při střihu), druhá rouška není pro dospělého, ale tak pro desetileté dítě(dospělému nedrží za ušima, je na první pohled mnohem menší, nežli rouška s úsměvem.)
Roušky reklamovány, rychlá odpověď, ale požadavek na zaslání roušek jednateli na adresu v Řeporyjích. V Reklamačním řádu má firma možnost uplatnit reklamaci na místě. V sídle firmy (Rybná 716/24 Praha 1 není žádné označení zvonku či lokalizace, do domu se nelze dostat, stejně tak v místě výroby roušek(Revoluční 28 Praha 1, V Řeporyjích se jedná o jakýsi starší rodinný domek(??? Nabídla výměnu roušek za bezvadné face to face, to bylo odmítnuto, rovněž byl odmítnut postup, kdy já pošlu roušky na dobírku na adresu do Řeporyj a protistrana mi pošle nové roušky rovněž na dobírku. Pokud přistoupím na zaslání vadných roušek bez dobírky, nebudu mít ani roušky ani peníze. Firma totiž zásadně nezasílá peníze zpět a výměnu roušek odmítá z důvodu, že byly vybaleny z obalu(informace o firmě viz Heuréka).
Objednávka 9025 Rouška úsměv a rouška King
Výměna roušek na místě nebo zaslání vadných i nových na dobírku.
Firma nemá telefonní číslo, nelze se domlouvat jinak, než mailem.
Všechna "sídla firmy " jsou nedostupná.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Dle § 1924 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, stanoví, že spotřebitelka má nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, tedy i poštovného, pouze v případě, že je reklamace oprávněná.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.